حمید شمالی در گفت و گو با ایسنا، گفت: با توجه به فعالیت کلیه رشته های ورزشی زیرمجموعه این هیئت ورزشی در دریا و بستر طبیعت ، صیانت و حفاظت از منابع انسانی شامل ورزشکاران ، مربیان و افسران به عنوان مهمترین سرمایه هر مجموعه ورزشی و همچنین توجه به توسعه پایدار در راستای حفاظت از محیط زیست دریایی همواره در سیاست‌های کلان مجموعه هیئت قایقرانی منطقه آزاد کیش مدنظر قرار گرفته شده است.

وی ادامه داد: هیئت قایقرانی منطقه آزاد کیش به عنوان یکی از هیئت های ورزشی پیشگام در ورزش منطقه و کشور  بخصوص در حوزه دریا ، نسبت به اجرای پروژه استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست  HSE-MS در ورزش اقدام کرده و طبق برنامه زمان‌بندی فاز اول پروژه آغاز شده است.

این کارشناس حوزه دریا و مدیریت ایمنی با بیان اینکه فاز اول، مرحله “شناخت وضعیت موجود و تعیین میزان فاصله با شاخص ها” است که با بررسی شرایط موجود و مطابقت آن با وضعیت مطلوب استاندارد HSE بررسی می‌شود. سپس ۹ فاز بعدی بر پایه اطلاعات جمع آوری شده در این مرحله برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

ایران با مجموع ۵۸۹۱ کیلومتر خط ساحلی در بین ۱۴۹ کشور جهان رتبه ۴۰ و در آسیا هفتمین کشور دارای طولانی ترین خطوط ساحلی است.

مدیر سایتAuthor posts

World Confederation of Personal Defense --- Chairman and founder: Dr.Alireza Salmanian

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *