عضو کمیته روابط عمومی و ارتباطات کنفدراسیون جهانی دفاع شخصی ، در گذشت مرحوم اکبر تمیزکار مستقیم پیشکسوت خبر و مدیریت رسانه را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی کنفدراسیون جهانی دفاع شخصی، در پی درگذشت پیشکسوت رسانه و مدیریت ورزشی، اکبر تمیزکار مستقیم، دکتر حجت بقایی از همکاران سابق ایشان به نمایندگی از همکاران پیام تسلیتی صادر کرد ، در پیام تسلیت دکتر بقایی آمده است :
 
خبر ناگوار درگذشت استاد تمیزکار مرا شوکه کرد
دعا گویی و  مرور خاطرات بسیار خوش را ما باید نسبت به استاد از دست رفته بیاد داشته باشیم.
اکبر تمیزکار لبخندش همیشه در گوشه ذهن ما به یادگار خواهد ماند ، امیدوارم صمیمت و عشق او نسبت به اطرافیانش سبب آرامش و آسایشش در جهان ابدی باشد . تسلیت قلبی ام را به شما خانواده محترم ، دوستان و همکاران گرانقدرم عرض می نمایم.
دکتر حجت بقایی
واحد پشتیبانی فنی و فناوری اطلاعات (صداوسیما) – کنفدراسیون جهانی دفاع شخصی – دانشگاه جهانی ورزش – استودیو رسانه نو —
لازم به ذکر است ، اکبر تمیزکارمستقیم از پیشکسوتان جامعه خبرنگاران و روزنامه نگاران ورزشی استان گیلان در سن ۶۹ سالگی به دلیل ایست قلبی به دیار باقی شتافت. وی از جوانی وارد عرصه خبرنگاری شد و سال‌ها با روزنامه‌ها و مطبوعات به عنوان خبرنگار ورزشی همکاری کرد.  مرحوم تمیزکارمستقیم کارمند رسمی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بود که از بدو تاسیس شبکه باران در سال ۷۷ به عنوان خبرنگار و گزارشگر ورزشی و تهیه کننده برنامه‌های ورزشی در رادیو، تلویزیون و خبر شروع به همکاری کرد.  زنده یاد تمیزکار همچنین سابقه مدیریت روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی گیلان، مدیریت ورزش و جوانان کیاشهر، خشکبیجار و سنگر را هم داشتند.
منبع : روابط عمومی 

مدیر سایتAuthor posts

World Confederation of Personal Defense --- Chairman and founder: Dr.Alireza Salmanian

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *