موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا مجموعه سمینارهای آموزشی (( هوش مصنوعی و اثرات آن بر زندگی و آینده ما )) را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کنفدراسیون جهانی دفاع شخصی ، دکتر حجت بقایی مدیر روابط عمومی موسسه در گفتگو با خبرنگاران گفت : با تاکید مدیریت موسسه بین المللی آراز تکاوران ویرا در جهت استفاده از پتانسیلهای علمی همراه موسسه ، در نظر داریم مجموعه کارگاههای آموزشی با موضوع (هوش مصنوعی ) را در مرحله اول در سطح اساتید دانشگاهی برگزار نماییم ، و پس از دریافت بازخوردهای شرکت کنندگان و اصلاح مطالب جهت آشنایی عموم مردم آن را در سطح علاقمندان عمومی برگزار خواهیم کرد. هرچند هنوز تصمیمی برای برگزاری عمومی سمینار یا کارگاه در این مورد نداریم ، همه چیز برمی گردد به بازخورد نخبگان و اما درمورد موضوع کارگاه ، ما در این کارگاهها با توجه به یافته های دانشمندان در سرتاسر جهان سعی می کنیم، با کاربردهای مختلف هوش مصنوعی آشنا شویم ، راستش هوش مصنوعی یار و یاور انسان است ، و در اغلب موارد در کنار انسانها بوده و خواهد بود . چه بسا از مدتها پیش هرچند مختصر و محدود در اغلب موارد ما از کمکهای هوش مصنوعی بهره مند شده ایم فقط این روزها کارایی آن بسیار بیشتر شده و در حال افزایش است .

دبیر سمینار در ادامه افزود : با توجه به اینکه این روزها جامعه بشر توجه خاصی به علم هوش مصنوعی دارد ، ما هم با تاکید ریاست موسسه استادم دکتر علیرضا سلمانیان نوکابادی ، سعی می کنیم در این امر سهمی داشته باشیم .

دکتر بقایی در ادامه با اشاره به حمایت مجامع علمی و شخصیتهای شاخص در ایران و سطح جهان ادامه داد : با توجه به همکاری منابع علمی سعی داریم تا این سمینارها به صورت عالی برگزار شوند و از حمایت افراد حقیقی و حقوقی بی نهایت خوشحال می شویم، چرا که هم تعداد سمینارها بیشتر خواهد شد و هم می توانیم اقلام آموزشی از قبیل فیلم و کتاب و صوت را به راحتی و با کیفیت بهتر در اختیار دانشپذیران قرار دهیم .
متخصصین علاقمند جهت مشارکت در برگزاری و یا حضور در کارگاهها در دانشگاهها و موسسات پژوهشی داخلی جهت ارتباط می توانند از طریق پیام رسان ایتا تماس بگیرند .

https://eitaa.com/tahghighotosea

# هوش مصنوعی
# سمینار علمی
# سمینار بین المللی
# همکاری علمی
# فراخوان علمی
# دانشگاه هوش مصنوعی
# کارگاه آموزشی هوش مصنوعی

مدیر سایتAuthor posts

World Confederation of Personal Defense --- Chairman and founder: Dr.Alireza Salmanian

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *