علی شکری پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با راه اندازی نمایندگی‌های سبک فول هاپکیدو در پایتخت دو کشور افغانستان و ارمنستان به زودی احکام مسئولیتی اعضای آنها نیز صادر خواهد شد.

وی افزود: البته درخواست‌هایی برای نمایندگی این سبک در کشور آذربایجان نیز دریافت شده که درسال آینده درجلسه هیأت رئیسه با حضور اعضا بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس سبک فول هاپکیدوی ایران همچنین با اشاره به اینکه هیئت‌های استانی این سبک رزمی در ۱۸ استان کشور تاکنون راه اندازی شده است، تصریح کرد، در حال حاضر حدود سه هزار رزمی کار در این رشته ورزشی در رده‌های مختلف سنی مشغول به فعالیت هستند.

شکری پور، با بیان اینکه پایگاه اصلی و قهرمانی سبک فول هاپکیدو در شهرستان آمل قرار دارد و در سال‌های اخیر قهرمان‌های زیادی پرورش یافته‌اند، تصریح کرد، تاکنون ۱۲ دوره مسابقات باشگاهی، هفت دوره مسابقات قهرمانی کشوری و ۱۶ دوره مسابقات استانی در بیش از ۱۵ سال از فعالیت این رشته ورزشی در کشور برگزار شد.

وی با تاکید براینکه در سال آینده تعداد هیئت‌های استانی نیز افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: متأسفانه تداوم شرایط کرونایی در دو سال گذشته باعث کم تحرکی در این رشته ونیز لغو بسیاری از مسابقات استانی و قهرمانی کشور شده است.

رئیس سبک فول هاپکیدوی کشور از برخی کمبودهای زیرساختی و امکاناتی در این رشته ورزشی گلایه کرد و گفت،:متأسفانه تنها رینگ مسابقاتی رشته‌های رزمی در شهرستان آمل وجود داشت به علت تخریب سالن شهید هادی زاده برای اجرای ورزشگاه شهید چمران آمل، عملاً رزمی کاران این سبک از امکانات حداقلی آن هم در شهرستان محروم شدند.

مدیر سایتAuthor posts

World Confederation of Personal Defense --- Chairman and founder: Dr.Alireza Salmanian

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *