به گزارش خبرنگار مهر، علی صدیقی بعد از ظهر یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در سال‌های اخیر رشد کمی و کیفی را در این رشته ورزشی داشته و موفق شده است تا در اوزان مختلف همواره بر سکوهای قهرمانی بایستد.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون در نظر دارد در سال آینده در کلیه رویدادهای برون مرزی از ظرفیت استان‌ها بیش از گذشته استفاده کرده و اعزام تیم با ترکیب آتیه دار را هدف‌گذاری کند.

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی بیان کرد: در کنار این پشتیبانی و حمایت‌ها ما به مدال‌آوری ورزشکاران کشورمان در ورزش‌های رزمی امیدواریم و همواره سعی کرده‌ایم تا به رغم سختی کار تمرین و آماده سازی تیم‌ها در شرایط کرونایی وضعیت مطلوبی را داشته باشیم.

صدیقی ادامه داد: رویکرد فدراسیون و هیئت‌های استانی شناسایی استعدادهای نوجوانان و جوانان در رشته‌های رزمی است که با توجه به تنوع این رشته‌ها انتظار می‌رود مدال آوری و قهرمانی‌های کشورمان نیز در سطوح جهانی و بین المللی افزایش یابد.

وی با اشاره به برگزاری مناسب این مجمع و انتخاب یکی از پیشکسوتان رشته رزمی در رأس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل تصریح کرد: توقع ما از رئیس جدید هیئت بیش از گذشته است تا ورزشکاران مستعد اردبیل را آماده حضور در عرصه‌های جهانی و بین المللی کنیم.

مدیر سایتAuthor posts

World Confederation of Personal Defense --- Chairman and founder: Dr.Alireza Salmanian

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *