ریاست کنفدراسیون جهانی دفاع شخصی درسمینار بین المللی با موضوع (( توسعه صداوسیما و ضرورتهای حضور آن در مجامع ملی و بین المللی )) شرکت کرده و به ایراد سخنرانی در این زمینه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کنفدراسیون جهانی دفاع شخصی به نقل از دبیرخانه سمینار ، با حضور اساتیدی از دانشگاههای جهان در رشته های مدیریت ، تحقیقات ، فناوری اطلاعات ، رسانه های ورزشی ، حقوق سمینار توسعه صداوسیما و ضرورتهای حضور آن در مجامع ملی و بین المللی برگزار شد.

با توجه به شرایط خاص جهان در زمان حال ، موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا با همکاری دانشگاه بین المللی حقوق و مدیریت alsa university – دانشگاه بین المللی مدیریت – پردیس رسانه دانشگاه جهانی ورزش – مشاور امور فرهنگی و رسانه ای ایالت birland سمینار نقاط قوت و درخشان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه ، در این سمینار که با حضور اساتید فرهنگی ، دانشگاهی ، از چند کشور آسیایی ، اروپایی ، آمریکای جنوبی و آفریقا و کانادا برگزار شد . دکتر علیرضا سلمانیان نوکابادی رییس سمینار و سخنران ( ریاست دانشگاه جهانی ورزش – ریاست امور بین الملل دانشگاه alsa university – رییس بخش آسیا به مرکزیت ایران دانشگاه بین المللی مدیریت – رییس دانشکده بین المللی تحقیقات و فناوری اطلاعات ) و دکتر حجت بقایی دبیر سمینار و سخنران ( پژوهشگر و از اعضای کمیته بین المللی همکاری دانشگاههای تخصصی مدیریت و حقوق ) در گفتگو با ایشان به پتانسیلها و توانمندیهای صداوسیما اشاره کردند ، و با ذکر مثالهایی از توانمندیهای صداوسیما گفتند .

مدیر سایتAuthor posts

World Confederation of Personal Defense --- Chairman and founder: Dr.Alireza Salmanian

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *